glass&....

hejsanhopsan ;)
Jag kollade nyss på andraavenyn , sjuukt sorligt , jag tjöt lite :$ , så himmla sorgligt var det , för dom som inte har sätt dt än så gör det ! men palla att man måste vänta ända till september då ? eller ?
är det någon som kollar på andraavenyn som läser min blogg? :)
Jaja iaf , det var mkt spännade i dom två sista dubbelavsnitten ..längtar redan till september, men man vill ju nt hoppa över hela sommaren så timmarna får gå hur sakta som hällst på sommarlovet , eller hur ? :D

Förut runt 7 tiden , åkte jag mamma&pappa o handlade lite grann .
jag tjattade mig fram till jordgubbar&glass men fick bara svaret ; nej jordgubbar är så dyrt , men till slut sa mamma spring o hämta jordgubbarna rå :) ... då vart jag glad ;D.
Så typ nyss innan jag ducha så ått jag det , mkt mkt gott.
HOPPAS ni haft en bra dag .
GODNATT&PUSSPUSS / e

image164
Mummms.. <3
vilka/vad är din favorit frukter/frukt till sommaren ,
Själv är min jordgubbar&melon .
Super gott till sommaren , elr vad säger ni ? (a) <3 PUSS&KRAAAM.


Kommentarer
Postat av: ronja

jordgubbar,hallon,melon
sen vet ja inte xd

2008-05-21 @ 16:19:01
URL: http://ronjaemmaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0