fredag.

heeej :D
Idag i skolan fick vi reda på vilka klasser vi skulle gå i , mm .. det vart ju inte speccielt bra förutom att jag fick gå med emma&jonna . men jag ska iaf byta klass o  om jag nt får det så .. :( ah .. hoppas jag får det iaf ,
Idag har jennifer och jag värkligen gått LÅNG promenad ,  till stan sen till folkparken , sen till strömmen o till ö&b o + så har vi gått runt massa o tagit lite kort i så där  :) . NIICE .
Sen så skjusade mamma jennifer till stan för hon skulle hem ...
så nyss åt jag tacos känner mej helt uppsvullen som en luftballong , haha . !
senare ska jag kolla på talang o äta dipp o massa gott (Y) .
hoppas ni får en trevlig fredag kväll söööötnooosar . / e



HAHAH ASG PÅ DEN BILD , BIG MAMA AS , HAHA SHLULLU :P .

topmodel next.

tillsammans klarar vi allt gumman <3

sommar snurren :)

hahah , o en till . !

HAHA! .

gott? , hehe sötnos.

<3

percingen lyser nt lite , hahahha . <3

peace.

heart. <3

vänskap.

rullerull . <3

döda mig inte nu , jag var tvungen :)

fjortisar till max :|  HAHA! bjuder på bilden. ( VÄRKLIGEN)

älskar den här bilden .. <3

klockren. <3

twins <3

becase i love you .<3

bländad.se  <3

ANKA , HAHA ;) <3 närå .

GÅGÅGÅGÅ.


_______________________________________________________________________________________

ha det så bra  , PEEEEEEEEEEEEEEACE (Y) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0