en mil .

hej alla bloggare :)
Jag kom hem från skolan för ca 2 h , sen ungefär.
Idag har vi haft friluftsdag som sagt vi har gått en mil & varit på ett jätte mysigt ställe o ätit & fikat . :)
Det var faktiskt en mkt trevlig dag , jag och emma var flummiga som vanligt och våra lärare sa att det hade vart jätte roligt att kolla på oss hela dagen att vi var mkt roande :P
Dom ba ; ni sjunger hela tiden tjejer o massa :P
HAHA! , Det har varit jätte skoj iaf (a) .<3
Emma badade i sjön , det var skiit hett ute o jag hade inte med mig badkläder , typiskt mig :(
Men men ..
Vi viste värkligen inte att vi hade gått en mil det sa dom på bussresan hem , fast jag tror nog att det bara var jag som hörde det , hehe :P

Idag ska jag nog inte göra nått spessielt precis som i går , fast i dag är det sista dubbel avsnitterna på andra avenyn , sen är det sesongssavsluting , mkt tråååkigt :(  , man är så van att liksom se det varje vecka .


Sen kmr det nog lite bilder underdagen oxå (Y) .
PUSS SÅ LÄÄÄNGE <3  / 

Kommentarer
Postat av: Emmma

hahahah vi var flummigast ! :D

2008-05-20 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0