badbad.

Nu har vi äntligen tagit första doppen , det var jätte kalt i början men sen vart det skönt :)
roligt var det iaf :D <3
Nu har jag legat i solen och schteeeeeeeekt lite , mkt skönt . fast nu har jag jätte ont i huvet . men hoppas det blir bättre , kanske ska med mamma o träna lite sen (a) , idag har jag varit duktig (Y)

* gått till stan .
* gått hem från stan.
* Cyklat till eksund.
* Cyklat hem från eksund .
Mycket duktig flicka :P .

Har ni haft en bra dag , ?
Har ni tagit första doppet i år ?
image117
DET ÄR NT DÄR VI BADA , tog bara bilden från Goggle. :) <3 PUSS /

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej kusin! Kul att du har hittat till min blogg!

Fin blogg DU har , himla rolig att läsa faktiskt!

( All cred till dig som tagit första doppet! HAHAHA)

Kram Sandra

2008-05-14 @ 17:40:39
URL: http://www.maximilliansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0