bad idag igen :D

Idag när jag vaknade var jag faktiskt ganska pigg . Gick upp o fixade mig o ått som vanligt fast mkt piggare .
Iskolan hade vi engelska-prov , matte , no-prov sen när vi hade so so skulle vi till kyrkan istället o prata om konfirmation .
Sen slutade vi o jag o EMMA cyklade hem till henne en snabbis , sen till mig .
vi åkte o bada , först var det typ molningt men vi ville åka en då , sen började det SPÖ regna hahaha , fast det var jätte skönt i vattet , som tur var finns det typ omklädningsrumm man kan va i där var det lite varmare , sen när vi hade doppat hela oss skulle vi sätta på oss , oxh vi skakade så himmla mkt så vi kunde inte röra oss , det tog nästan 15 min för emma att bara knäppa knappen på sina byxor så mkt som vi skakade . på vägen hem började fötterna få tillbaka sin känsel halft iaf .
Sen när jag kom hem tog jag mig ett skönt bad i badkaret , det var super skönt .
Jaa så var min dag , Kom nyss ner till datan för jag ått lite mat o kollade på tv . :)

VAD HAR NI GJORT I DAG? :D

PUSSAR&KRAMAR /image121  image122
lägger snabbt in en bild på dagens outfit. :). Vad tycks ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0