vi skrämmer emma ( video ) haha.

Idag har det värkligen varit en slapp & tröttsam dag. jag har inte orkat gjort någoting.
men en sak som fick mig på toppen humör , det är att jag vet hur man lägger in video från min digital kamra nu , ENTLIGEN :D hhoho !!
så nu har jag ett klipp att visa. ( förlåt för att kamran är åt fel hål , jag viste ju aldrig att jag skulle kunna lägga in den , jag lovar att börja filma med rätt håll . min blogg kommer att bli lite som en video blogg , mycket roligare :)

Vi skrämmer emma.


haha...
ni kanske tror att hon viste om det men..
först i början låtsas jag bara som om jag tittar på bilder .
Nu ska jag kolla på lite bloggar och lite sånt sen lägger jag mig och kolla på tv .
pussar&kram. / evelina.

Kommentarer
Postat av: emmma

TA BORT DEN !!!!

2008-07-21 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0