varm varm , jätte varm dag + SPÖ REGN.

hejsan bloggen :)
sitter här och läser lite bloggar , inte mycket annat för mig.
Idag har jag varit o badat med familerna wåhlin , mycket trevligt !
skönt i vattnet fast iskalt i början , som jag brukar säga , men sen gick det ju bra , åka på en madrass och bara flytta , superskönt! , så solade vi lite oxå fick nog inte så mycket färg i dag :( men lite iaf . fikade och pratade , mysigt .
solen stekte riktigt skööönt! , men helt plötsligt gick solen i moln och det började spö regna bara så där , och vi var i vatten så det blev ju skit varmt och skönt. ja så det blev att gå till bilen med bikini , haha ! , men nu är det soligt igen , men jag duchade typ nyss så vet inte om jag går ut med idag , tror inte så iaf.
Imorgon ska vi grilla och min farbror med familj kommer hitt , sen mammas o pappas kompisar , så det blir nog trevligt & gott. Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag än så länge , och hoppas att ni får en fortsatt bra dag :D

Lägger inte in på dagens outfitt idag  ,sitter här i stor tröja och ett bar mjukis shorts , och dom andra kläderna som jag hade förut har ni nog redan sätt , så jag skiter idet i dag , men puss på er allihoppa så hörs vi senare , men kanske lite hiss eller diss , och lite mode elr kanske kändis nyheter , man vet aldrig , puss puss,
EVELINA ,    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0