bilder från igår . 'v

hejbloggen , har precis fixat mig , jag sov hos ronja inatt mycket kul. <3
jag tänkte lägga in lite bilder från i går , vi börjar med några på himpa.



e' v ' r

modell. 'v

emma drack festis.

you always be apart of me

vi spelade tecktet oxå , jätte kul för jag och emma vann ! ;D

snyggt , * not.


hemma igen.

gullunge på g.

syskon kärlek. <3


ush ..

neger. <3

plättar muuuums ,  r , sis&best bf. 'v

mycket mätt , men det här fick ronja och jag ioss.

sno körsbär . aja baja evelina. haha.


Snart ska jag vara mä ronja när hon kommer hem från sin moster som fyller år , då ska vi nog gå o köpa glass & kanske plocka lite blåbär , alltid gott , om hon orkar hon kanske äter mycket tårta ? gudvad gott!.
puss på er & hoppas ni får en (Y)-dag.
eveelinalinaina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0