tälta med r . <3

heeeej bloggen . hur är det med er?
Jag kom typ nyss hem från ronja , vi har tältat , skojskooj.
skit kul och helt okej värme , på morgonen var det jätte varmt men då fick vi utt , solen lyste några sekunder när vi vaknade , jag var vaken runt 8 men somnade igen , så solen gick bort när vi vaknade , tråkigt ! nu är det bara regn regn regn och åter igen reng , kan inte sommar komma , det har varit bra väder nu på sista tiden , elr ? sådär iaf , men det ska vara så varje dag ! jag vill utomlands så himmla skönt&mysigt.
Ja vi går till baka till tältandet igen .
Allt var okej förutom två saker .
* kissproblem , haha ingen stans att kissa  .
* vi kollade på youtube på mobilen och det kostade mer än 100 kr , ups.
ja sen var allt skit kul, ja vad mer ska jag säga. en lyckad dag iaf.
hopppas ni haft det bra & att ni får en rolig helg .


pos'arna, bjuder på den. 

e&r.

svull ,muuuums.

vi glömmde glass ;o . så det fick helt enkelt bli på det här sättet.


puss&kram på er alla.
evelinaaaa.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-07-16 @ 17:47:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0