jag har vart borta några dagar....

hej bloggen :)
fölåt för jag inte har skrivit någoting har inte haft tid , jag har packat och så jag har faktiskt vart på ekön :D
så hiiimla underbart skönt väder och SOLBRÄNNA ! :D
Vi har badat , solat & käkat massa gott , det är nog det ändå vi gjorde , haha.
Har varit underbart fast en dag hade jag lite ont i magen . buuh :(
hhaaha det kanske låter som om vi var där i flera veckor men vi kom ditt på fredag och åkte på söndag.
Jag har några bilder på hur det såg ut , jag visar dom senare eller i morgon , det är ju en helt annan luft här i nrkp mot där nere så man blir så himmla trött DEREKT.
Och just det precis innan vi åkte där i från solade vi  & badade sen när vi kommer in till norrköping, helt grått :o
sen började det blixtra o regn o så , värkligen jätte kul att komma hem till världens skit väder. saknar redan värmen och det underbara saltvattnet i havet.
snart ska jag upp och käka tacos , ovanligt :P men gott gott. <3
hoppas ni har haft det bra lika bra som mig så hörs vi senare eller i morgon .
puss&kram på er babees .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0