fredag/lördag .

hej bloggen .
ingen tid alls att blogga . jag fattar inte varför har inte gjort något specielt men ändå inte haft tid . iaf pappa är på nått vet inte riktigt på vad så han kommer hem på söndag och han har alla bilder om han inte tar bort alla :| då blir jag sur.
men på söndag ska jag lägga in bilder från kusinerna o lite sånt , om inte då rå.
Idag har jag varit med emma.f vi kollade på wrong turn 1 , helt okej . sen har vi spelat kort o lite sånt.
Sen lite senare gjorde jag o bröderna tacos , sen åt vi det med mamma o morfar. sen spelade vi spel o kollade lite på tv o så , trevligt!
imorgon ska jag vara med ronja och trolitvis thim , ska bli kul, sen senare så ska jag och ronjas kanske fortsätta på våran video men den kommer nog iaf inte komma utt på bloggen i morgon , vi får se när den blir klar . den kommer säkert bli rolig ;D .
Sen vet jag inte riktigt mer vad som händer i morgon vi hittar nog på nått roligt . klockan är snart 1 så jag vet inte om jag ska kolla på världens roligaste djur, det är faktigt ganska kul ibland , hhoho . det finns ju inget annat på tv just nu , bara saw men har ingen lust att börja kolla på det nu när det har varit ett tag. så jag struntar i det .
hoppas ni har haft en bra dag trots allt SPÖ regn , åska & blixtrar o.s.v .
puss på er allihopa <3
evelinaaaa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fiin heater du har :)

2008-07-19 @ 11:18:47
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej det vet du att jag inte gör ,:O <3

2008-07-19 @ 13:39:16
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: mathilda

tack så mycket :)

2008-07-19 @ 13:40:15
URL: http://gronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0