tisdag 26/8 .

hejbloggen(: , det är värkligen mörkt ute  måste ja värkligen säga lite regn och tjocka svarta moln , tråkigt . är sommaren slut eller ? trodde det skulle bli en varm sommar ända till början av september , men hade vist fel .
iallafall. idag iskolan var det nästan helt som vanligt förutom att vi hade profil som vi inte haft förut .
och så hade vi ju sovmorgon fast det har vi varje tisdag framöver. :)
Jonna var sjuk idag hoppas hon blir frisk snart .
Snart ska jag gå ta in mina läxor och börja sätta i gång och plugga. matte&tyska . svenskan har jag redan gjort klart , vi skulle bara läsa 30 sidor ungefär så det har jag gjort + världens sämmsta bok men ändå.
Imorgon ska jag nog åka till stan elr maxi med mamma och köpa nya skor och kanske nått elr några plagg om jag hittar så klart  , dt finns inte så mycket på stan nu för tiden .. eller jag hittar nästan ingetingt , bara massa tunikor som jag redan har fult av i garderoben men eftersom det är mitt favorit plagg så är det ju det jag vill ha egentligen , men jag skulle vilja ha några fler jeans men på alla är det ju typ smycken på fikorna elr nått fult på låren .
men men nu skriver jag bara onödiga saker så får ta och sluta nu , hehehe .
oxox/evelina

Kommentarer
Postat av: jonna

aw jag kommer ng på torsdag =/<3

2008-08-26 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0