stan,maxi,glass + ett nytt ( peace ) halsband (:

hej! :D
kom hem för dryck en halv timma sen från maxi , jag mamma och lillebror har varit och shoppas lite , eller för min del hittade jag bara ETT ÄNDA halsband inget klädplagg eller nått men men .. det är ju så när man ska köpa saker finns det ingeting , men när man är pank finns allt möjligt som man dock då inte kan köpa .. aja . jag är på topp ändå , vi ska snart äta tacos , YAAAMIE. <3
Ikväll ska jag bara ha lite kul med familjen , spela spel . och kanske checka på film och äta tacos som snart är klar ( hoppas jag ) förstås :) , vad ska ni hitta på ikväll ? .

här är det nya halsbandet . ( förlåt för dårlig kvllite )
 
vad tycker ni ? (a)
jag har faktiskt kvar lappen på halsbandet om jag ångrar mig .
halsbandet kommer från glitter 69,50 kr.
puss&kram. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0