skolan i morgon , jobbigt!

hej bloggen , idag har jag sovit i nästan ett HELT dygn rekord , gick faktiskt och la mig klockan 11 i går med världens huvudvärk om man var så  trött som ja var kunde man nog sommna vid 7 .
ja imorgon börjar skolan ( fy vad jobbigt ) stakars dom som går i skolan idag måste jag säga..
ohh!! jag drömmde att jag hade nån hårförlängning så min hår såg mycket tjockare och snyggare ut , jag vart så glad och tyckte det var så fint så vaknade jag fast jag vaknade i drömmen och då trodde ju jag självklart att jag var helt vaken så ja jag gick up gjorde frukost och fixa mig sen var jag med ronja vi åkte till badhuset och då när jag öppnade låg hårförligningen jag vart över lycklig och satt på mig det fast vi skulle bada haha .
sen vaknade jag och tänkte nej det var inte sant då , buhh:( HAHA..
idag ska jag nog bara ta mig lugt och vila mig inför imorgon , fast vi börjar ju klockan 12:00 till klockan 14:00 nått sånt så det ju skönare än 08:20 .
oxox/evelina.

ps , dom som går i min klass ; man får gå till skolan innan tolv och äta mat om vill typ 10:30-11:00 nått sånt .
om ni inte redan viste det . hoho ! pusspåer.

Kommentarer
Postat av: emma

Eve i morgon så ska du gå med oss eller menade ska alla gå . ??? ring mig ikväll okej våran telefon är skit konstig :/

2008-08-18 @ 16:04:14
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0