rix fm .

hejbloggen , det var nog nån dag sen jag skrev blogg nu . ups . jag har inte haft tid men nu har jag lite tid att skriva ett inlägg med lite bilder från rix fm festivalen här i norrköping.
Idag ska jag till augustifesten med ronja , emma , emma & jonna (?)
det kommer säkert bli skit skoj :) vi får hoppas det.

här är lite bilder från rix fm festivalen .

Jag vart skit sugen på godis och var tvungen att köpa det. hoho.

emma när vi väntade på att det skulle börja i cirka 2 timmar . sötnos.

& jonna som inte ville vara med på bild .

wendy&madde kom sen i regnet.   lite av wendy , madde&jonna.

wendy&madde , känner inte wendy men hon får vara med på bild ändå :)
så snäll är jag :D , haha nerå.

lite tjurig publik :D

sen kom det lite mer folk .

BLABBLANDE , roger&titi. eller vad dom heter. :P

två som sjöng , kanske lite för många låtar? :O

amy diamond. emmas favvo . hahaha nerå. 

velvet & hennes snygga outfit :D

sanna nilsen.

linda bengtzing.

ola svensson , ingen bra bild på han :/

nordman.

just det josfine kom up på sceen oxå ( tjejen i mitten )
hon var vip , grattis grattis . :)

sen åkte vi hem typ klockan halv 11 .


nu drar jag up och tar lite käk .
oxox. / evelina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0