photoshop.

hej bloggen :D
vi har äntligen fått ps ( photoshop ) jag fattade inget men nu har jag tryckt på lite knappar och sen kollat lite på youtube hur man gör , en jätte bra kille som förklarar hur man gör GREAT !
här är en länk till det jag lärde mig ifrån ; http://www.youtube.com/watch?v=f5Mipq5pDRE&feature=related
jag ändrade min hårfärg lite , haha inte så bra där nere i topparna var inte riktigt nogran är jätte trött , klockan är 01:33 , jag måste kolla lite mer klipp hur man gör och så sen går jag och lägger mig i min skööna SÄNG ! :D

så här blev det. före&efter...

FÖRE.


EFTER:
naaahe nu kan ja nt ladda upp bilden förlåt, det får bli imorgon då lägger jag in förre och efter , puss på er . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0