nikki.

hej bloggen , sitter här vid datan och kollar lite på tv;n då & då . har lite huvudvärk  ajaj.
hru som helst hur har ni haft det idag ? jag har varit med emma (ovanligt) haha :D
Vi hade kul som vanligt , kollade på film ( auqamarine ) som jag typ sätt 100 ggr , men den är ganska bra faktiskt till filmen hade vi lite gosaker chips festis och så .
idag har emma haft otur kan man säga ;o
först under dagen så skulle hon äta mat så råkade hon tappa all mat på sig + i soffan . haha stakare.
sen vart hon ^attakerad^ av en hund , lite senare på kvällen typ runt halv 11 så skulle hon sparka på ett päron som låg på marken så sparkade hon så hårt så så hennes sko flög in i en skit stor buske m.m. haha ja det tog 'lite' tid, men hon hittade den till slut . jag har lite bilder på henne hund som jag tog när jag sov hos henne , har glömmt att lägga in dom men kollade på kamran idag och såg dom , sp visar några av dom , ha det så bra pusspuss . <3

' alltid skönt att sträcka på sig '

n'

hon gillade min ^snygga ^ pyamas tröja , hooho.

trött efter allt bus :)


just det lockade emmas hår idag , jag var nt helt klar när jag tog kortet
 , egentligen några lockar i mitten där .
hon passar skit bra i lockar tycker jag :) vad säger ni ?


xoxo / evii.

Kommentarer
Postat av: emma

hahhah jaa snacka om otur :D snyggich biler

2008-08-15 @ 12:18:07
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: jennifer persson

hejhej . min tröja haha . men ja vene om ja sa att du fick den ? men mamma undra vart den va så sa ja att du hade den hon ba ; okej för ja vill ha den ..

2008-08-15 @ 14:39:14
URL: http://jenniliciouz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svar: vill du det så kan jag lägga in en bild, men det blir imorn, för nu ser håret förjävligt ut hihi

<3

2008-08-15 @ 20:35:17
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0