muuuuuumss.

hejbloggen , skriver ett kort inlägg nu jag kollar på hell's kitchen .
idag har jag varit på vilbergen marknade nästan samma saker som agustifestival marknaden.
sen var familjen hos min faster ett tag däe lekte jag med hennes kattunge . urgullig :)
vi hörs imorgon , pusspuss.

förut gjorde mamma grönsakstalrik till mig , pappa & henne .. muums .
  

efter en & en halv timme fick jag kladdkaka också :D

tunvanlij sås den var färdig gjord & väldigt tunn
men smackade faktiskt som vanlig. mkt gött!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni vet att man ska vispa den där vaniljsåsen ;) om inte så vet ni det till nästa gång ;) haha

<3

2008-09-01 @ 08:03:40
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0