kryssning , brika paradise .

hejbloggen :D
kom typ nyss hem från stockholm , jag & familjen + ronja har åkt på kryssning . Det var väll njaaa som ronja och jag säger :P , det var inte riktigt så kul  som vi tänkt oss fast faktiskt så vart det skit kul på discot senare på kvällen så där dansade vi till klockan blev 04:00 , jorå så det var ju kul. idag har vi nästan bara varit på rummet och kollat lite på tv o sådär , självklart var vi ute på båten och men ja, det var väll okej . <3
jag har inte så många bilder på min kamra så ronja skickar dom till msn på msn så lägger jag in dom , dock inga bilder på discot men whatever.
nu ska jga dra och hämta min pizza som nog redan är klar , ups.        kiss'n hug.  / evelina.

Kommentarer
Postat av: emma

svar på kommentar jag inte sätt: Joo jag kommenterar ju andras ibland men inet jämt och jag har ju inte så mycket läsare men endå så kommenterar jag ju inte till trettio personer varje dag haha. Kraaam <'33

2008-08-01 @ 23:37:20
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0