kissekat (:

hejbloggen , i går hade vi tjejkväll här hemma oss mig , mysigt :)
sen sov emma här  . på morgonen fick jag skit ont i ryggen heregud aldrig haft så förut ... men sen tog jag en imprem eller vad det heter och det lindar snabbt och efektift , hahaha . jorå så det gick över , jag började stor städa i rummet mamma&pappa tjattar , såg ut som rent hus för dom som sätt , haha nerå inte så farligt men jätte stökigt. så nu är det fint och inget damm ( nästan ) .
Grannens katt kmr in hitt då och då , så himmla underbar , sötaste <3
 
aja nu ska jag gå up och forsätta spela kort med mamma , vad gör man en sån härn tråkig dag i , SPÖREGN ! .
hur är vädret oss er? , kiss'n hug.

Kommentarer
Postat av: emma

aww vad söt katt ! Vill ha den haha :)

2008-08-05 @ 13:19:01
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0