valborg , igen rå ;P

 pågud , roligaste valborgen , fett kul med er tjejer , man blir helt flumm fast ni typ tkr det är skit jobbigt haha , sry . <3 men det var iaf en skit kul kväll som jag inte glömmer , & kärlek till space jam oxå fan! , ruuuuuuuuuligaste . ;) . imorron ska vi väll bara ditt o tigga lite ska spara sista biljeterna till på lördag sista dagen , 
HAHAHAHA det var fett kul när vi skulle gå på toa där , så hörde vi en ^kvinna^ skrika över till sin kompis på toan brevid ba ;  det är några som har knullat här inne för det ligger kondomer här inne ,!
jag och jonna kunde inte hålla oss för garv vi stod där o as garva hon ba ; HAHA! , det där var väll roligt va tjejer . ;P . vi hörde inte vart hon pratade i från sen när hon gick så gick jag in på toan o självklart så tog jag ju den toan o satt på haha , så låg det kondomer där oallt . hon sa innan jag gick in ; jag har spolat jag lovar det ligger bara snyt- pappper i toan så jag lovar att jag spolar när jag går på toan , tjejen (a).
hahahahha sjuktkul med er tjejer änu en gång . <3 PUUUUSSS.
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0